fredag den 27. maj 2011

Tadaa!

Det ord bruger jeg efterhånden ret meget o.O Men det er også et godt ord!

Iih, må jeg lige sige, at hvor er det fedt, der er så mange, der læser min blog?! :D Det varmer virkelig, jeg blir' så glad hver gang jeg ser, der er nogen, der kommenterer.. Så ved jeg ligesom, at jeg ikke bare sidder og snakker med mig selv xD
Jeg er også blevet virkelig glad for at blogge, jeg blir' sådan helt mærkelig af at tænke på, at jeg ikke bare kan blive ved med at skrive herinde. Efterskolen slutter jo om en måned. Hvad skal jeg så gøre?
Så jeg har snakket med Nis og Malthe, og de råbte i kor "Lav en tumblr-blog! Det er meget bedre!" Og så en hel masse med, at blogspot ikke er så godt, fordi der ikke er så meget ved designet, man kan ændre ved. Men at jeg havde fået det bedste ud af det. Jah, altså, ærlig talt, jeg havde lidt svært ved at forstå, hvad der er så slemt ved Blogspot. Jeg kan meget godt lide det :) Men nu har jeg altså startet en ny blog på tumblr, som jeg kan bruge efter efterskolen.. Det er lidt svært at komme i gang..

Og så var der musikfestivallen i onsdags! Det var rigtig hyggeligt! Det hele foregik på Tølløse Slots efterskole (hold da helt til hest, hvor er det en gigantisk skole!) . Den er vildt flot! Og alle eleverne havde deres egne små lejligheder med toilet og bad :)
Nå, men der var fire scener i alt, og en milliard boder, der solgte lige fra ansigtsmaling til vafler og pandekager. Og flødebollekast. Og der var sgu også en speeddatingbod! (Og et telt, hvor de læste erotiske noveller op oO...) Flakkebjerg solgte kager og tyggegummitatoos xD Hahaha. Og så var der en sød pige, der malede stjerner på min kind, og en dreng, der lavede en gigantisk lyserød mariehøne med megastore følehorn og alt for mange ben på min anden kind xD

Malthe går jo på Rantzausminde efterskole i Svendborg, så han var faktisk ikke inviteret, fordi det kun var for sjællandske efterskoler, men hans veninde Linnea -som går på Tølløse- slæbte ham med alligevel. Rart at se ham igen :) Man blir' så glad af han se hans høje, tynde og smilende skikkelse spankulere rundt (nu med sidecut og polo-et-eller-andet-kamera).
OG! Valdemar, som jeg ikke har set i et år var der også. Han går pååe... Det kan jeg ikke huske. Men hans ultrafede band Tangorabat spillede. Malthe og jeg sad i vindueskarmen og betragtede Valdemars turbanindrullede bandmedlemmer hoppe rundt med guitar og mikrofon. Det var så fedt! Men der var desværre ikke nogen, der lagde mærke til min Stille Tshirt, som jeg havde på :/ Jeg havde håbet på, at møde nogle andre barometerefterskolebørn. Det ku' ha' været så fedt :)

Men det var en super fed dag!

It's friday, friday!
- Ida

4 kommentarer:

  1. Hej Ida, lyder som en skøn dag du havde! Jeg skal på efterskole her efter sommerferien og har derfor oprettet en blog (som lige p.t bare handler om mit liv i al almindelighed) fordi jeg, ligesom dig, gerne vil dele lidt ud af min oplevelser på efterskolen.. Derfor vil jeg lige høre hvordan du har fået din blog ind på 'efterskole.dk'? Rigtig god blog foresten, jeg er fra nu af fast læser!
    XXX
    Emma, emmaelisemoellersblog.blogspot.com

    ps. du er mere end velkommen til at kigge forbi min blog hvis du får tid, det er rart at vide at man ikke bare sidder og skriver til sig selv ;-)!

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hey Emma :) Der var sådan en gut fra efterskoleforeningen, der skrev en kommentar, og spurgte om jeg ville linkes. Du kan bare spørge dem, de tager alle dem ind de kan få, tror jeg :)
    Det lyder nice, jeg tjekker den ud!
    Hilsen Ida

    SvarSlet